på min önskelista

just nu är jag väldigt köpsugen! - tyvärr, får jag nog lov att säga eftersom det inte finns så mycket utrymme för shopping these days. det finns så oändligt med fina grejer att inhandla, och jag har en hel mapp med länkar till saker jag önskar mig. här kommer några exempel!

(tryck på bilderna så kommer du till butikerna där varorna finns)


(bild lånad från Ellis Corner)
en liten lykta som i sommar kan passa minst lika bra som vas för småblommor.


(bild lånad från Bloominghome)
lite porslin.


(bild lånad från Gårdsromantik)
en lampa i fattigmanssilver.


(bild lånad från Jordgubbar med mjölk)
hela kittet med dessa handgjorda städsaker - bunkborste, diskborste, sopset, klädnypor..

slutligen önskar jag mig ett vackert hus på landet! inte för mycket begärt va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0