tacksamhet

sitter i soffan efter en skön kväll med gemenskap och vänner och känner mig så nöjd.
den här hösten kommer bli en bra höst, jag bara vet det.
allt vi har längtat efter har vi fått. hur otroligt är inte det?
jag ville så gärna ha ett jobb i en liten butik med skön personal och fokus på den personliga servicen, där jag kan utvecklas. och vad har jag fått för jobb? jo, på Noa Noa! och där är alla mina jobbönskningar uppfyllda.
vi ville ha en lägenhet som låg centralt, en tvåa, helst i första hand. och vart ska vi bo? jo, precis just så.
dessutom har mattias en jättebra praktik och han stormtrivs med vad han gör.
livet är allt bra.
jag är tacksam.


Kommentarer
Postat av: Sarah

Vilken fin blogg Lovisa! Vad duktigt du är :) (om man får säga så utan att sätta dit någon i duktighetsträsket...) Grattis till jobbet också!

2011-09-16 @ 09:23:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0