vardagsrum gånger tre

nu börjar vi komma i ordning ordentligt (förutom att väskor och kassar med kläder bara är inslängda i garderoben än så länge..). vi är så nöjda med planlösningen och storleken på rummen i lägenheten. den är stor, men inte för stor så den inte blir mysig. dessutom är det snedtak både i vardagsrummet och sovrummet, och det gör också det hela lite bättre.



bredvid fåtöljen (vår enda ikeamöbel) ska det stå en vacker lampa som förmodligen blir vår på lördag. den fina plåtlådan hittades på loppis av min mor som gav oss den i present. mycket fin!



det fantastiskt fina olivträdet köptes igår för halva priset (!) på blomsterlandet i marieberg. vi tittade på alla och tog med oss det finaste hem.



detta är min soffutsikt. gamla resväskor, den understa är från min pappas faster och den andra är köpt på loppis, likaså den röd-vit-randiga lådan som står på (som här ser rosa ut). kameraväskan längst upp är pappas gamla. åh vad det är bra med gamla väskor, dels är de fina att titta på och sen kan man ju gömma undan saker i dem.

Kommentarer
Postat av: Mia

Hej Lovisa..trevlig blogg du har :)

Men..du har något som får min Explorer att låsa sig..jag kan bara läsa den i Firefox..så jag gör det :)

2011-09-28 @ 10:02:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0