pärlans konfektyr

tänkte att vi skulle ägna en närmare titt åt pärlans konfektyr och den fina present som jag fick därifrån av mattias.



i denna fina ask gömde sig tio små goda kolor av bästa kvalitét.



här har jag redan hunnit smaka på en.



"Kolor från Pärlans Konfektyr är ett delikat hantverk. Färsk ekologisk grädde, smör av bästa klass och prima socker kokade i kopparkastrull."



jag fick två olika smaker i min ask, choklad och havssalt. bra valt tycker jag!

när du besöker stockholm så bege dig till söder, till nytorgsgatan 38, och köp dig en kaffe och kola! mycket trevligt.

Kommentarer
Postat av: Sarah

Sjukt sugen. Bra pluggodis ju. Kanske ska hem och koka lite själv, när stockholm inte finns tillgängligt.

2012-03-14 @ 12:46:54
URL: http://harnite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0