skrivbordsskiss

jag och mattias har olika intressen, han gör musik och jag pysslar. vi får alltså inte plats på samma skrivbord och införskaffade då två likadana så kan vi sitta sida vid sida och jobba och pyssla.



skrivborden är från ikea, stolarna har vi hittat på loppis i övik.



på mitt skrivbord har jag två tavlor som jag tycker väldigt mycket om! en med blommönster som jag gjort själv genom att sätta i en bit presentpapper från jobbet och den andra har jag fått av min kära farfar. det är noter från en gammal släkting, rakel lindholm, på "göken - ku ku, ku ku".
tycker att den är komisk och otroligt fin på samma gång!

Kommentarer
Postat av: Sarah

Sjukt bra idé ju!

2012-03-19 @ 12:01:05
URL: http://harnite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0